מצרכים להכנת גלידת ריבת חלב
- 1 מיכל שמנת מתוקה להקצפה (250 מ”ל)
- שליש כוס (80 מ”ל) חלב מרוכז ממותק (אפשר גם להכין לבד - חלב מרוכז ממותק)
- 2 כפות גדושות אינסטנט פודינג וניל
- 3 כפות ריבת חלב
רוצים עוד רעיונות ומתכונים שתמיד מצליחים?
📘 ספרי המתכונים שלי - עוד מאות מתכונים קלים, ברורים וטעימים.
איך מכינים גלידת ריבת חלב?
- מקציפים את השמנת המתוקה במשך כ-2 דקות (מומלץ שהשמנת תהיה קרה מאוד לפני ההקצפה).
- מוסיפים חלב מרוכז ואינסטנט פודינג וממשיכים להקציף במשך כ-3 דקות נוספות עד לקבלת קצף רך אך יציב.
- מעבירים לקופסת פלסטיק ומקפיאים למשך חצי שעה.
- מוציאים מהמקפיא ומוסיפים 3 כפות ריבת חלב. מערבבים ערבוב קל.
- שומרים במקפיא לפחות 5-6 שעות לפני ההגשה.
גולשים משתפים
מתלבטים אם המתכון באמת מצליח? יש לכם שאלות? כנסו לתגובות, תראו תמונות אמיתיות של גולשים שהכינו וצילמו את התוצאה, קראו הערות וטיפים קטנים שעושים את ההבדל וכמובן אל תשכחו לשתף גם אותנו ואת הגולשים :)
תגיות
מוצרים שאני אוהבת וממליצה עליהם
אהבתם? שתפו את המתכון
כל מתכון טוב מתחיל בזה שהוא מגיע אליכם קודם
הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וגלו טעמים חדשים כל שבוע.
נסו גם את אלו
פשטידות קלות זה תמיד כייף
מחפשים מתכונים נוספים?


-
כל התגובות (79)
-
חוות דעת וטיפים (2)
-
שאלות (3)
רגע לפני שאתם שואלים, שימו לב שלפעמים השאלות חוזרות על עצמן אז בבקשה חפשו בתגובות תשובות לשאלותיכםאפשר להכין את המתכון הזה עם ריצ\'? (פשוט יש לי בבית...) הייתי שמחה גם לשמוע את חוות דעתך לגבי זה: (תודה מראש! זה פשוט מתכון לא ידוע מאיפה הוא צץ...)
גלידת ריבת חלב מהירה (2 מרכיבים)
מה צריך: מיכל אחד של ריץ\' (לקצפת צמחית) וחצי צנצנת ריבת חלב.
איך מכינים:
הקצפה: שופכים את הריץ\' לקערת המיקסר ומקציפים עד לקבלת קצפת יציבה מאוד.
שילוב: לוקחים 2-3 כפות גדושות מריבת החלב, שמים בקערית קטנה ומחממים כמה שניות במיקרוגל (רק כדי שהיא תתרכך ותהיה נוחה לערבוב, לא שתהיה רותחת).
קיפול: מעבירים את ריבת החלב המרוככת לקערת הקצפת ומקפלים בעדינות עם לקקן עד שהתערובת אחידה ובצבע קרמל בהיר.
אפקט שיש (שדרוג מומלץ): את יתרת ריבת החלב שנותרה בצנצנת (שלא חיממתם), פשוט מניחים בנגיעות (תלוליות קטנות) מעל תערובת הגלידה, ובעזרת סכין או שיפוד יוצרים \"שמיניות\" כדי לקבל פסים עשירים של ריבת חלב בתוך הגלידה.
הקפאה: מעבירים לקופסה אטומה ומקפיאים למשך 4 שעות לפחות.
יש תחליף לפודינג?
מ יקרא אם אני לא יכניס לארבא זמן למקפיא
שלום
מתכון קבוע אלצנו בקיץ! תודה!
רציתי לשאול - אנחנו לא מוצאים עכשיו חלב ממותק מרוכז...יש קרם חלבי מרוכז. זה יכול להיות תחליף טוב או שזה יצא שונה במרקם?
תודה, מתכון מעולה כמו כל המתכונים שלך :)
רק מעירה שהקישור שמופיע כאן במתכון לחלב מרוכז- מביא שוב לגלידה הזו.
שוב תודה על הכל!!