מצרכים להכנת עוגיות שוקולד ללא גלוטן
- 1 ביצה
- קורט מלח
- 1/3 כוס סוכר
- כף וחצי קורנפלור
- 2 כפות שטוחות אבקת קקאו
- 50 גרם שוקולד מריר קצוץ גס
רוצים עוד רעיונות ומתכונים שתמיד מצליחים?
📘 ספרי המתכונים שלי - עוד מאות מתכונים קלים, ברורים וטעימים.
איך מכינים עוגיות שוקולד ללא גלוטן?
- מחממים תנור ל 180 מעלות.
- מערבבים את כל החומרים בקערה לפי בסדר בו רשומים (יותר קל לעבוד עם מיקסר).
- מרפדים תבנית בנייר אפייה ויוצקים בעזרת שתי כפיות עיגולים שאותם מניחים על נייר האפייה עם רווחים (העוגיות מתפשטות בזמן האפיה).
- אופים 10-15 דקות ומצננים בחוץ (העוגיות יוצאות מהתנור רכות וממשיכות להתקשות מעט בחוץ).
הפעל טיימר (10 דק’)+טיימר פועל00:00:00
גולשים משתפים
מתלבטים אם המתכון באמת מצליח? יש לכם שאלות? כנסו לתגובות, תראו תמונות אמיתיות של גולשים שהכינו וצילמו את התוצאה, קראו הערות וטיפים קטנים שעושים את ההבדל וכמובן אל תשכחו לשתף גם אותנו ואת הגולשים :)
תגיות
מוצרים שאני אוהבת וממליצה עליהם
אהבתם? שתפו את המתכון
כל מתכון טוב מתחיל בזה שהוא מגיע אליכם קודם
הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וגלו טעמים חדשים כל שבוע.
נסו גם את אלו
פשטידות קלות זה תמיד כייף
מחפשים מתכונים נוספים?


-
כל התגובות (28)
-
חוות דעת וטיפים (0)
-
שאלות (1)
רגע לפני שאתם שואלים, שימו לב שלפעמים השאלות חוזרות על עצמן אז בבקשה חפשו בתגובות תשובות לשאלותיכםאני רוצה להכין את העוגיות הנ"ל,
אבל ראיתי שבתגובות כתבו שהבלילה יוצאת מאוד נוזלית, ואני מאוד רוצה שהעוגיות יצאו בצורה יפה וסימטרית,
איך אני יכולה לעשות שהבלילה תצא סמיכה יותר? או שאפשר בצורה אחרת לגרום שהעוגיות יצאו בצורה יפה?
אשמח לתשובה מהירה,
תודה!
עוגיות מושלמותתת! תודה רבה!
יצאה לי בלילה מאוד נוזלית, הוספתי כף קורנפלור ובמקום לשים ישירות על התבנית - שמתי במנג'טים. יצאו עוגיות מסורטטות וטעימות
אפשר להקפיא את העוגיות?
מושלם. צריך לתת לזה מעט להתקרר ויוצא חבל"ז. עשיתי עם 3 כפות קמח שקדים וחצי כף קורנפלור. ערבבתי ידני בקערה. תהיי בריאה ותודה רבה
האם התערובת אמורה לצאת דלילה, או שזה אמור להיות בצק?