סמבוסק עם גבינות ורוטב פיצה- ממש טעים!
ניהול העדפות פרטיות
בחר כיצד המידע האישי שלך ישמש. תוכל לבחור אילו סוגי עיבוד נתונים לאשר.

www.10dakot.co.il

סמבוסק מלוואח

אפרת סיאצ'י
מתכונים ב-10 דקות
סמבוסק ממלוואח
זמן הכנה

10 דקות

בישול/אפייה

10 דקות

כשר מסוג

מצרכים להכנת סמבוסק מלוואח

  • מלוואח

חומרי מילוי

  • רוטב פיצה
  • גבינה צהובה מגורדת
  • גבינה בולגרית מפוררת
  • זיתים קצוצים

איך מכינים סמבוסק מלוואח?

  1. מניחים מלוואח על מחבת משומנת ומניחים בחצי אחד שלו את כל חומרי המילוי.
  2. מקפלים את המלוואח לשניים ומהדקים בקצוות.
  3. מכסים ומשאירים על אש נמוכה כ-5 דקות מכל צד עד שהבצק משחים.
ספרי מתכונים ב10 דקות

ספרי המתכונים שיעזרו לכם למצוא מה להכין בכל יום- בקלות ובכיף:)

גולשים משתפים

מתלבטים אם המתכון באמת מצליח? יש לכם שאלות? כנסו לתגובות, תראו תמונות אמיתיות של גולשים שהכינו וצילמו את התוצאה, קראו הערות וטיפים קטנים שעושים את ההבדל וכמובן אל תשכחו לשתף גם אותנו ואת הגולשים :)

תגיות
מוצרים שאני אוהבת וממליצה עליהם
קערה להכנת פופקורן במיקרוגל
קערה להכנת פופקורן במיקרוגל
₪65
סדנת אפיה דיגיטלית
סדנת אפיה דיגיטלית
₪550
₪390
אוסף מתכונים נבחרים
ספר מתכונים נבחרים
₪76
₪60
ספר מתכונים לילדים
ספר מתכונים לילדים
₪76
₪60
אהבתם? שתפו את המתכון

כל מתכון טוב מתחיל בזה שהוא מגיע אליכם קודם

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וגלו טעמים חדשים כל שבוע.

נסו גם את אלו
מחפשים מתכונים נוספים?
תוספות
קינוחים ומתוקים ללא גלוטן
קינוחים ומתוקים
עוף ובשר
עוגות יום הולדת
מתכונים צמחוניים
תגובות
רגע לפני שאתם שואלים, שימו לב שלפעמים השאלות חוזרות על עצמן אז בבקשה חפשו בתגובות תשובות לשאלותיכם
נמצאו 0 תוצאות עבור "" חזרה לכל התגובות
הוספת תגובה
משיב/ה לתגובה × ביטול
בחרו תמונה
User Chef Icon
יהודית (20:46 1.06.2026)

ממש טעים.
אני מוסיפה נקניקיות פרווה קפואות, משתלב נהדר

User Chef Icon
יסכה (21:21 23.10.2023)

חובה גבינה בולגרית??

User Chef Icon
אני (22:06 3.12.2022)

רק עצה ממני שוחרת בריאות...
אפשר לשים במחבת בלי שמן כך אני עושה תמיד וזה מעולה

User Chef Icon
תהילה (00:55 4.10.2021)

שלום,
להכין את המלוואח במחבת ואז להדליק את האש?
תודה,❤

User Chef Icon
שירה גלבוע (18:27 14.01.2021)

אפרת, אין עלייך!!!
האמת שלא ציפיתי למשהו מיוחד, אלא לפיצה בגרסה פחות בריאה ;).
אך התבדיתי, כולם עפו על זה!
תודה רבה על הכל, על המתכונים המוצלחים, על האתר משובב העין, והאמת... על הסבלנות ועל התשובות לכל הקושיות והחפירות...

מוצגות 5 מתוך 11 תגובות