שום דבר לא נמצא

כוסמין מלא ערך תזונתי

אפרת סיאצ'י - מתכונים ב10 דקות
מאת: אפרת סיאצ'י - מתכונים ב10 דקות, 28 אפר 2020

לכוסמין ישנה קליפה קשה וקליפה זאת מאפשרת לגרגרי הכוסמין להיות מוגנים בפני מזיקים. לכן הכוסמין מצריך הרבה פחות ריסוס.
הכוסמין המלא מכיל יותר חלבון מחיטה מלאה ומשיפון.
בקמח כוסמין יש אחוז נמוך יותר של גלוטן מאשר בקמח חיטה מלאה והא קל יותר לעיכול מאשר חיטה.
עשיר בחומצות אמינו, מינרלים וויטמינים (בעיקר מקבוצת B).
הכוסמין מכיל אחוז נמוך של חומצה פטית, אותה חומצה הגורמת לבעיות ספיגה של מינרלים בגוף.
הכוסמין בעל ערך גליקמי נמוך (מעלה באופן הדרגתי את רמות הסוכר והאינסולין בדם) ולכן מונע עליה במשקל, מתאים לסוכרתיים ולאנשים המעוניינים לרדת במשקל.

לחצו כאן למידע נוסף על קמח כוסמין ומתכונים מקמח כוסמין.

ספרי מתכונים ב10 דקות
ראו גם

תגובות

לפני שאתם שואלים חפשו בתגובות תשובות לשאלותיכם

הוספת תגובה
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.