שום דבר לא נמצא

שיבולת שועל ערך תזונתי

אפרת סיאצ'י - מתכונים ב10 דקות
מאת: אפרת סיאצ'י - מתכונים ב10 דקות, 10 מאי 2020

שיבולת שועל עשירה בחלבון, יותר מאשר חלבון החיטה (כמעט הרכב של חלבון מלא).
תכולת הסיבים המסיסים בשיבולת שועל גבוהה יותר מכל הדגנים, ותורמת לתחושות שובע ארוכה יותר.
מכילה כמויות גדולות של ברזל, סידן וויטמינים מקבוצת B.
טובה למערכת העצבים ולחיזוק העצמות.
שיבולת שועל טובה לתהליך העיכול, תורמת לירידה ברמות הכולסטרול והסוכר בדם.

יש כמה סוגים של שיבולת שועל:
שיבולת שועל דקה (קוואקר): עוברת חימום ולאחר מכן חיתוך לחתיכות קטנות וערגול (העברה בין גלילי מתכת כבדים שמועכים אותה).
שיבולת שועל עבה: עוברת חימום, חיתוך לחתיכות גדולות יחסית ואז ערגול.
סובין שיבולת שועל: קליפה שעוטפת את הזרעים השלמים, אותה מסירים וטוחנים.
קמח שיבולת שועל: מומלץ לקנות קמח שיבולת שועל מלא, שנטחן מגרעינים שלמים.
 

ראו גם:
שיבולת שועל מתכונים

ספרי מתכונים ב10 דקות
ראו גם

תגובות

לפני שאתם שואלים חפשו בתגובות תשובות לשאלותיכם

הוספת תגובה
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.