שום דבר לא נמצא

קינואה ערך תזונתי

אפרת סיאצ'י - מתכונים ב10 דקות
מאת: אפרת סיאצ'י - מתכונים ב10 דקות, 28 אפר 2020
קינואה

הקינואה קלה מאוד לעיכול ואיננה מכילה גלוטן.
עשירה מאוד בסידן ביחס לדגנים אחרים.
עשירה בחלבון ונחשבת לחלבון מלא. מכילה חומצות אמינו שחסרות בדרך כלל בקטניות ובדגנים, ולכן אכילתה מספקת לגוף חלבון איכותי במיוחד.
עשירה בסיבים תזונתיים ומכילה ויטמינים ומינרלים רבים כמו אבץ, אשלגן, ויטמיני B ו-E.
ישנם 3 צבעים לקינואה: קינואה לבנה, אדומה ושחורה. אין כל כך הבדל בטעם בין הסוגים השונים. הקינואה הלבנה נחשבת לבריאה ביותר.

*מומלץ לשטוף את הקינואה לפני הבישול על מנת לשטוף ממנה את המעטפת המותירה טעם מריר מעט.

 

ראו גם:
איך מכינים קינואה.
קינואה מתכונים

ספרי מתכונים ב10 דקות
ראו גם

תגובות

לפני שאתם שואלים חפשו בתגובות תשובות לשאלותיכם

הוספת תגובה
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.