מתכונים ב-10 דקות

מתכונים קלים, מהירים וטעימים

מתכונים עם בננות

מתכונים עם בננות

10 מתכונים עם בננות טעימים וקלים להכנה

בננה היא קלה לעיכול, מכילה אנרגיה זמינה ולכן מתאימה לאכילה לפני פעילות גופנית. הבננה עשירה במגנזיום ואשלגן – מינרלים חשובים לאיזון לחץ דם ותפקוד תקין של שרירים, ולכן היא מומלצת ליתר לחץ דם. בניגוד למיתוס – בננה אינה גורמת לעצירות ומומלץ לאכול ממנה באופן קבוע בהיותה מסייעת לעיכול תקין.

מומלץ לאכול את הבננה דווקא שהיא בשלה עם כתמים שחורים. במצב זה הערכים התזונתיים שלה הכי גבוהים.

אחסון בננות: הבננות רגישות לקור ולכן אין לאחסן אותן במקרר אלא במקום קריר ומוצל בבית.

לזירוז תהליך ההבשלה של בננה אפשר להניח אותה בשקית נייר או עיתון מגולגל. אם תשימו בקרבת תפוח עץ, התהליך יהיה מהיר יותר.

 

עוגות בננה:

 

עוגת בננות בחושה

עוגת בננות

 

עוגת בננות וקוקוס

עוגת בננות וקוקוס

 

עוגת בננות ושוקולד

עוגת בננות ושוקולד

 

מאפינס בננה

מאפינס בננה

 

עוגיות בננה:

 

עוגיות בננה

עוגיות בננה

 

עוגיות שוקולד ובננה

עוגיות שוקולד ובננה

 

עוגיות בננה וחמאת בוטניםעוגיות בננה וחמאת בוטנים

 

מתכונים נוספים עם בננה:

 

פרוזן יוגורט

פרוזן יוגורט

 

פנקייק בננה

פנקייק בננה

 

לחמניות בננה טבעוניות

לחמניות בננה טבעוניות

 

אשמח לשמוע איך יצא לכם בתגובות למטה 🙂

אהבתם? שתפו
כל הזכויות שמורות לאתר מתכונים ב10 דקות © 2013
אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק מידע כלשהו מהאתר, לרבות תמונות וטקסטים, ללא קבלת אישור מראש ובכתב מהנהלת האתר
Frontier Theme | מפת אתר